Nyårsafton.

Hoppas alla har en bra kväll!


Hur firar ni alla andra en kväll som denna?
Själv har vi varit hos min syster och ätit lite och så, men var dags att gå hem för Alice måste ju sova.
Men det var väldigt trevligt. Nästa år blir det mysigt med två barn också :)

Vart bortbjuden idag på "fest" hos ett par kompisar till mig.
Men jag kan verkligen inte tänka mig att fira nyår utan Alice & Ante, jag trodde det var till för att fira med nära.
Jag förstår inte såna som inte vill umågs med sin familj under en sån här kväll, det är ju endå det finaste man har.
För mig betyder det otroligt mycket att få vara med min familj på både Julafton & Nyår.
Ante tog ett par öl också men det är helt okej för mig som att jag inte dricker, OM något skulle hända.
Sånt är ganska viktigt också tycker jag, att ta ett glas vin, cider vad man nu dricker när man har barn är självklart okej.
Men att dricka sig onykter tycker jag inte om, det är lite oansvarigt i mina ögon.
MEN är bara min åsikt om det hela, finns nog fleera som läser som inte håller med mig.

Var tvungen att få ur mig lite tankar, blir så oftast framåt kvällen :)




3
Linda

Jag håller med dig! Men det vet du ju redan! =D Puss

marie

håller verkligen med dig. klart man kan ta en cider eller lite vin så länge de inte blir för mycket.

Sandrah

Jag tycker inte heller att man ska dricka sig onykter i barnens närhet! Även om de sover så ska man inte göra det för man vet ju inte vad som kan hända..