Stressig dag!

Antar att det kommer bli en sådan dag idag, jag har sovit tills nio ungefär. Vaknade inatt vid fyra och kunde verkligen inte somna om, var tvungen att titta till Alice som inte vaknat en enda gång inatt! (Duktig tjej) sen efter det hade bebis sitt vanliga gympa pass. Och sen blev jag förbannad för tvn inte funkade, jävla comhem! Somnade om efter ett tag iaf, och fick sova lite.
Känner att jag var tvungen till det, idag kommer bli en lång dag!

Först nu upp till mvc här i Motala, klockan elva var det visst ringde dom om nu. Sen ska vi åka in till linköping för att träffa den läkaren jag träffade sist. Och även den jag hade med Alice. Känner mig faktiskt ganska nervös, för jag vet ju inte alls vad jag ska göra där egentligen. Hon bara bokade in ett möte. Men vi får väl se vad det sägs!

Här blir det till att hoppa in i duschen nu, så man piggnar till!
Sen bär det väl av, hinner nog med ett inlägg innan vi far till linköping.
Ska prata lite med dom här uppe om vad det kommer sägas på det där mötet egentligen!

Ha en bra dag!
6
stine

nyfiken på vad som sägs :)



Tänkte på en sak igår kväll, jag känner inte dig alls privat, men jag skulle verkligen vilja ge dig en stor eloge, för det första att du orkar med allt som du faktiskt gör fast du är höggravid, det andra, du är en sån fin mamma till alice, och för det tredje för att du verkar vara en helt underbar person innombords, tänker alltid på alla andra, och ser till allas bästa. Mysigt med sånna personer, finns verkligen inte gott om dem längre.

Så en stor Eloge till dig!

detta är inget fjäsk (haha) utan ren ärlighet ifrån min sida. så som jag uppfattat dig via blogg.

Elin (Edvinsmamma)

Skönt att du fick sova till nio!

Hoppas att det går bra hos doktorn...och att du känner dig mer lugn inför lillebrors födesel :)



Kram!

Sandrah

Lycka till idag, vad de nu ska göra :D

Elin

tack!o lycka till idag =)

Frida

Hoppas att det går bra på alla möten som du har inbokade. Ha en mysig valborg om du har tid att fira det ;D

Varma kramar<3

stine

det är du värd!

vilken tur att du och jag är unika då :D

hehe..

ja, ett eget litet bord borde man alltid ha..

bra om man är ute och sitter på en bänk haha!