Home again.

Varit iväg och hämtat min skötväska, så nu är jag nöjd här hemma :)
Verkar vara en rikigt bra skötväska det där, mycket fack osv i den.
Fick roa en surig Alice på vägen hem med, inget som dög.
Här hemma är det bättre som tur är, men trotset blir värre och värre. Men antar att det är sådant som hör till.

Just nu sitter jag och väntar på maten som står i ugnen, ska bli så gott.
För jag har inte ens petat i mig någon frukost idag, så det känns att man behöver få i sig lite mat.
Och nu är det klart :) Så nu ska jag äntligen äta.

Puss


2
Elin

Härligt att du fått din nya skötväska, kan tänka mig att den är bra. En bra skötväska är ju absolut en med många fack, något jag verkligen saknar med min...



Det skulle vara jätte snällt om du kan mäta dom och se hur stor dom är :)

Erika, stolt mamma till Mira<3

vad ska ni äta för gott?