En klar

Då har jag suttit och gjort klart Jossans design, och hon blev glad och det är huvudsaken :)
Så glad när folk uppskattar det man gör och inte bara klagar!


Klicka på bilden för att komma till sidan :)
22
Anonym

är det okej att som kille misshandel hota en tjej?

Svara gärna på denna fråga i inlägget på min blogg.

Puss



http://Jupanus.blogg.se

Alexandra ( Kicka )

Sjukt snygg design du klarat av att gjort.

joanna

jätte duktig du är. om du har tid över å så får du gärna fixa min ;)

Anna

Ja visst är han?=) Haha.. Lättskött iaf,vi har nästan ett zoo är hemma haha,hur gick mötet med platen?

Michellesmamma <3

jätte snyggt :D

froidan

Den vart jätte fin! :)

Alltid kul när dem man hjälper blir glada, då känner man att man gjort ett bra jobb :)

Sandrah

duktig du e

Anonym

Ååå vad fint! Hoppas du vill fixa min i framtiden när lillebror har tittat ut flirtar

Linda Olsson

Jättefin! =D

Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Gud vad duktig du är!!

Ställer mig i designkön nu, haha.

anna

Jättefin design! Jag skulle behöva hjälp att fixa min blogg... Om du har möjlighet lämna en kommentar.

Mvh Anna

emma

toppenfin. Vad duktig du är! Fina bilder i headern med:)

Tarja

Vilken fin design du har gjort. Du är verkligen DUKTIG!

Nina

fint det blev!

PetramedAochE

Jättefin! Vad duktig du är!



kram

emhoe

Du är duktig tjejen :)

Elin

Jättefint. Du är duktig! :)

Elin (Edvinsmamma)

Va jätte duktig du är!

Önskar att jag också kunde lika bra... :)



Kram

marie

superfin:D

Maria

Hej jag tycker din design är super läcker och jag skulle gärna vilja ha en ny designe på min blogg. Om du orkar och vill så får du jätte gärna göra en till mig. Jag vill och ska starta upp ett nytt liv, lämna mycket bakom mig.. ja du har säkert läst bloggen. Så nu vill jag ha en nytt ansikte på bloggen om man säger så! Ha det så bra

En som undra lite.

Hej! Va kostar det att få bloggen fixad av deej??

Helena

åh så fint :)