Mat eller inte mat

Idag är det redan Fredag, tyckte det nyss var Måndag igen men tydligt så går veckorna otroligt fort!
Inatt har vi sovit sådär, Lowe har blivit så krånglig när han ska äta, vet inte vad det är med honom. För han borde vara hungrig när det gått 6 timmar :O Men ändå skriker han när han fått i sig några klunkar, och tar man bort den blir han ännu mera hysterisk. Jag menar han måste ju äta, kan inte vara utan mat! Håller det i sig får vi prata med bvc, pratade lite med dom sist och dom tyckte att vi iaf ska försöka få i honom 5 mål om dagen. Men det blir svårt när han vägrar och håller på såhär :(

Idag ska vi ta och bege oss mott Skänninge en sväng, blir sen i eftermiddag!
Innan dess vet jag inte vad vi ska roa oss med, det blåser väl antagligen extremt här med eftersom dom varnar överallt.
Låte tråkigt att sommaren försvann, men jag antar att man får vänja sig!

Nu får det bli lite frukost!
Ha en underbar Fredag!
5
froidan

Haha, ja verkligen jättekul ;P Man undrar ju när hans trots ska försvinna ?! :P

Frida

Du ska se att maten löser sig, även om det är jobbigt just nu.

Hoppas att ni får en mysig em i Skänninge.

massor av kramar<3

pappapoet

Men underbart att hösten är här :D

Elin (Edvinsmamma)

Fy då...har han ont i magen eller något? För jag tycker absolut att han borde vara hungrig efter sex timmar...



Hoppas att han kommer underfund snart med att små bar nska äta oftare :)



Kram!

Sofia

Du får gärna säga till när du har tid att göra om min blogg! :)Om du vill de fortfarande! :D