Vilken dag

Fullt upp hela dagen känns det som, for iväg förut till Skänninge där Toni och Camilla bor, annars kända som pappapoet och memilly. Rikigt trevlig fika måste jag säga, och så himla snälla människor. Alice fick sig ett litet paket av dom, med bokmärken och en bok att sätta dom i, och även en läsbok! Så himla gulligt av dom tycker jag, sånt uppskattas mycket.

Hade även fullt upp överallt innan det känns det som, skulle till apoteket för att hämta mera mat till Lowe som jag beställde igår, som inte kommit idag, lite halv panik. Men skulle få 6 burkar imorgon iaf, så det är bättre än inget.
Men man tycker dom borde ha mera koll när det gäller mat till bebisar, inte så att man kan köpa vanlig ersättning och ge honom. Men iaf så får vi hoppas den kommit imorgon!

Nu måste jag fixa en sak här hemma, har även fullt upp med att fixa blogg design ikväll.
Så det blir mera uppdatering sen!
Ha en fin kväll och akta så ni inte blåser bort :)
7
froidan

Men jaa, gör det ;D haha



Frida

Vad mysigt med bloggträff, kul att det var så trevligt.

Hoppas att maten till Lowe ordnar sig & att du får en mysig kväll.

Kramar<3

Marih

jo jag får nog prata med dom i näta veka om de inte blir bättre...hon har inte varit sig själv riktigt på sistone heller :o(

Sandrah

Visste inte att du var vän med dem? Det var som tusan.

Elin (Edvinsmamma)

Va snällt att Alice fick ett paket av dom!

Och jag håller absolut med att det är dåligt av apoteket att inte ha Lowes ersättning hemma när du har beställt...



Hoppas att ni har en fin fredagskväll!

Kramar!

Nikita

Här blåser det faktiskt inte , peppar peppar!!

marie

trevligt:)