Bvc och sjukvårdsrådgivningen.

Inte ett dugg har man hört av vc, och inte lär man göra heller.
Pratade med sjukvårdsrådgivningen nu igen och dom fösökte fixa en tid åt mig på vc för nu måste dom kolla på mig,
Får inte behålla ett dugg av det jag äter och det har hållt på i fem dagar nu och det borde klinga av lite. Men det blir nästan bara värre! Men på vc fanns inte en enda tid, så dom hänvisa mig till akuten! Mindre roligt, men antar att det är lika bra det!
Får väl hoppas dom hittar vad som är felet på mig, och att jag slipper göra massor med hemska undersökningar.
Räcker med ett blodprov för mig.

Var även iväg till bvc med Lowe en sväng, var där förra veckan men det besöket kan man ju räkna bort.
Människan kunde inte ens mäta Lowes huvudomfång, (därför vi åkte dit igen för jag blev så orolig över att det hade ökat massor på så kort tid) men det var ingen fara alls. Hon som vi var hos sist mätte även längden fel, som jag trodde!
Som tur var så fick vi komma till våran bvc sköterska idag, och där visade sig allt vara jätte bra! :)
Och med huvudomfånget behövde jag inte oroa mig, Alice har också lite större huvud och det är ju helt normalt det!

Vikt : 4270 gram
Längd: 54 cm
Huvudomfång 38,6

Bäst och röra på sig nu, skriver mera när jag kommit hem!
Önska mig lycka till!


8
MissMessyHead

Sv: Tack, vad snällt :) Ja ibland får man till det!



Usch, hoppas du kryar på dig snabbt!

Linda Olsson

Hon tackar! ;)



Hoppas du får en tid, annars är det ju bara att åka till akuten... =/

Camilla

Så speciellt stort huvud har han väll inte? Vilgots huvudomfång var 38 när han föddes :)



Hoppas dom hittar något fel så du kan påbörja en behandling!

Carolina

Stora duktiga killen :)

Lycka till!

NN

hehe jo ska nog åka, bara det att jag är höjdrädd, var världens pärs att åka i somras förra året..haha:) Men det löser sig nog



marie

men usch sitter de i än! hoppas verkligen dom hittar vad de är för fel!

Sandrah

Skönt att han växer som han ska :)

sara

stor kille.

hoppas du mår bra snart