Tadaaa!

Mjaha, då är det väl dags att lägga upp bild då!
Lite tveksam är jag, dock mest för min underbart snygga hårfärg just nu.
GYLT är fult. Men jag har sett värre, mitt är inte det värsta! ;)


Pose baby pose!


Mm, här har vi iaf nya frisyren!
Är nöjd med hur det är framifrån, dock lite ovand med uppklippt där bak men det vänjer man sig nog vid :)
23
Amy Haglund.

Skitsnyggt! :D hade page förut, men man måste klippa de så ofta! Men snyggt!

Cicci

Det blev ju skitbra.. :o) snygg såh!!

Elin (Edvinsmamma)

Va FIN du blev i håret!

En sån friskyr skulle jag också vilja ha. Och du passar i det kanonbra :)

Louise

Vart riktgit snyggt :)

anna

snyggt de vart, du passar i kort

Marih

Gu så fint de blev...önskar jag vågad göra något drastiskt med mitt hår också :)

Viola

Ifall du vill få bort det gula och göra det mer åt det vita håller kan du ju köpa silvershampoo :)

Caroline - mamma till Vincent

Tack det samma, vad söta båda dina är!



FÖlja varandra på bloglovin' kanske? =)

Carolina

Riktigt snyggt!

Caroline - mamma till Vincent

Jag har lagt till dej med, tycker det är roligt att läsa om andra mammor och deras små! =)

veronica

det var ju jätte snyggt du passa i det

NN

Fy fan så snyggt! riktig snygg frilla och det är inte alls så farligt gult som du tror:P



Jättefint!

Camilla

Blev ju jätte fint! Du passar nog i allt :)

Linda Olsson

Fan Malin det blev ju SKITSNYGGT! =D Verkligen!!!

Avis jag blir...

Puss

Maria

Jättesnyggt, frisyren klär dig:)



Ha en fin dag!

Sandrah

Så himla fint!

Erika

jätte fint ju!

Caroline

Jättesnyggt! Och du passar verkligen jättebra i det :-D

Nikita

jag tkr det blev jättesnyggt, det passar dig.

tilda

tyckte det blev riktigt fint :)

joanna

det blev jätte fint :D

marie

du passer verkligen i den fisyren! såå snyggt:D

Johanna

Kanon fint