Barnvagns test.

Fick hem nya "vi föräldrar och barn" igår tror jag det var, i alla fall en föräldrar tidning.
Där hade dom gjort ett barnvagns test, tyckte jag var intressant och läsa.
Men jag vart chockad, två vagnar blev underkända. Och inte vilka vagnar som helst
Phil & Teds och Teutonia Mistral S, jag trodde ALDRIG dom skulle bli underkända.
Nästan lite läskigt tycker jag, tur att jag sålde min faktiskt.


Där kan man se att dom bägge blev underkända.
P&T för att chassiet knäcktes :O
Och Teutonias låsning för handtaget slutade funka.

8
sara

oj det trodde inte jag

sara

kan du inte lägga ut hela?

mellen

Hmm okej :S

Michelle

Hmm då kanske man ska tänka om innan man köper en teutonia!

Sandrah

Chassiet knäcktes??

marie

usch va läskigt:S

Hanna o Elliot

å ja jag läste det! Våran vagn blev bäst i test! ;)

Hanna

oj!! det kunde man inte tro när dom ligger i den prisklassen... själv håller jag mig till budget vagnar haha... ^^



kram på dig! /H