Mvc besök.

är man hemma igen från ett vanligt bm besök.
Allt stod rätt till och magen växer, sf måttet var på 31 denna gång. Så det låg bra till sa hon.
Skämtade med mig och sa att det visst skulle bli en tjockis trots allt, hoppas jag inte.
Men lite får den ju gärna lagt på sig så man slipper oroa sig för det. Är ju snart dags för UL så då får vi veta vikten lite mera exakt. Bebis huvud står där nere och trycker i alla fall, det var ganska lätt att känna.
Fick lite smärtstillande mot foglossningen så jag kan sova på nätterna och det ska bli skönt.
Se om dom hjälper för det första kanske, hoppas kan man. För inatt måste jag sova lite.
För vi ska ju vara i Linköping klockan 08:15, suck ! Man vill ju känna sig lite utvilad.

Jaja nog om tjat om mvc :) Ska ta och fixa med tvätten här hemma nu.
Puss på er
7
Amanda

Vad bra att allt såg bra ut. Och sf-måttet ska man juh inte nabrt gå efter. Mitt sf-mått låg under normalkurvan hela tiden men Ludde var juh alldeles lagom stor för det. Och in mage blev juh enorm på slutet av allt fostervatten!

Sandrah

skönt att din bebbe iaf ligger rätt ;)

Elin

Skönt att du fick någonting mot foglossningen...måste vara jätte jobbigt att inte kunna sova bra, och det är ju precis det du behöver!

Anonym

Vi har samma mått :) Tihi. Oh, ja skulle oxå vilja göra ul nu :)

marie

åå va härligt att läsa att allt var bra med er!!!

mellen

Härligt att allt ser bra ut =)

Emma

vad ska ni göra i linköping? har jag missat nått kanske..hehe!