Angående inlägg respons.

Fick en anonym kommentar.

Anonym om Respons?
: svarar du på dina kommentarer du får? sånt gör skillnad.. ;)


För det första är det jätte svårt att svara på anonyma, vilket flera än jag kanske förstår?
Sen beror det ju på vad folk kommenterar, jag menar ska man skriva tack till alla som skriver att Lowe eller Alice är söta?
 Jag får ju inte svar från alla som jag skriver har söta barn, eller fina bilder.
När jag får frågor, då svarar jag oftast om jag inte glömmer bort det. Har ju väldigt dåligt minne nu för tiden då jag glömmer allt. Kan verkligen förstå att svar gör skillnad, men då tycker jag det ska vara bra svar.
Inte svar bara för att.

10
Emhoe

svar: ja dom andra var också jättefina, tack så mycket :)

Malin - brandteknologen

Du kan ju svara genom att kommentera i samma inlägg. Så är det upp till de anonyma att komma tillbaka och läsa svaret. Plus att andra kan få svar på sina frågor om de undrar samma som de som är anonyma.

froidan

Åh, jag är med fått as dåligt minne :S As jobbigt ju!

Sandrah

Håller med dig.. e ju inte kul med svar på typ ingenting men om man frågar en fråga är det ju skillnad!

Hanna

håller med dig helt!! i mån om tid och ork så brukar jag svara på frågor och även försöka kika in hos dom som kommenterat. men det blir ju knivigare om dom väljer (?) att vara anonyma!! haha... nötter!



passar på att tipsa om min nya tävling: http://hannaofsweden.blogg.se/2009/may/min-forsta-tavling.html hoppas du vill vara med!



kram kram

Cic

åååh tack.. ja den börjar allt synas mer å mer nu!! de gör de hela klart mycket mer "verkligt".. å mycket hände ju oxå helt klart i huvet efter RUL.. :o) Joo jag såg skymten av dig litegrann när ni försvann bakom ett av stånden.. :o) men då va de försent att hälsa..

Linda Olsson

Haha! Jaaoo, tack vare dig ;) Jag skrev till henne på hennes blogg. =)

Puss

Elin (Edvinsmamma)

Jag brukar inte heller svara när någon skriver i stil med "fina kort", jag brukar istället försöka kommentera tillbaka om deras blogginlägg....:)



Kramar

marie

håller med dig!

Matilda

jag skrev inte anonymt men det måste ha försvunnit. har automatiskt, så hoppas du inte blev arg pga det. inte meningen iaf.