Ny färgat hår!

Kände för att dra i lite slingor i mitt hår förut. så tråkigt med urtvättad brun färg.
Det röda som jag trodde var borta, kom med stormsteg igen.
Men vart väl ganska fint ändå! Dock lite ovant, men blir nog bra sen.


:)


Håår!
10
Anonym

Riktigt snyggt!

Erika

vad fint det blev :)

Linda Olsson

Jättefint! =)

Sandrah

Superfin som alltid!

tilda

tyckte det blev jättefint (:

rött är ett h*vete att få ur när man väl haft det en gång... aja hoppas ni haft en trevlig dag iaf..

Nikita

Va snygg du blev i håret, och vad go Lowe ser ut på babbilderna!! Man blir nästan bebis sugen!!

Madde

roligt med förändring :)

Elin (Edvinsmamma)

Det blev ju jätte fint!!

Funderar på att bleka mitt hår...men känner mig samtidigt lite feg ;)

marie

skitsnyggt:D

Josefin

hej:)



Silvershampoo fungerar inte bara på blont hår. Prova att ha i det. Då ska färgen bli mycket mattare sa min frisör:) Fast prova lite försiktigt först så de inte blir jättekonstigt...Men det ska iaf matta ner de röda nyanserna i brunt hår sa hon:) Good luck..Puss / Jossan