Paartyy!

Jag hade väl på något sätt lovat att aldrig blogga på fyllan, men nu blir det visst så!

Vi har iaf skit kul, vi som röjjer runt här hos Erica :) Lyssnar på gammal musik!
Och tänker på gamla minnen, det var kul förr. Men det som är roligt är att nu är nu!
Och vi kommer ha minst lika kul igen, även fast det gått ett år så kan man inte tro det.
Vi beter oss som förr igen, som vi aldrig varit osams. Det känns otroligt skönt faktiskt.
Vet många som läser nu som bara stör sig, men gör det. Jag orkar inte bry mig.

Jag har sagt saker om Erica, hon har sagt saker om mig.
Men var istället glada att vi hitat tillbaka till varandra, vi mår ju bra nu!
Ni vänner ska väl bry er om sånt? Om sånt som gör era vänner glada?
Det tycker jag iaf.

Men jag ska nog sluta här, inte bra att blogga med alkohol i sig!
Vi hörs imorrn! Natti!
6
naida

Är du glad så är jag glad :)



Ha en trevlig kväll!

Anonym

Du är HELT klart värd en ensam kväll! Ja, då manar jag en BARNfri kväll! DET säger ingenting som dig som mamma! Utan enligt MIG är du den BÄSTA mamman jag någonsin sett!! All lycka och styrka till dig och din familj!!

Bibbi

hejsan:). du har så söta barn:). va har du för barnvagnar till dina barn??.

Anonym

Hej! Jag skulle vilja be dig om en tjänst... Jag är oduglig på att göra i ordning bloggar MEN jag ser att du är grymt bra på det, så jag undrar om du skulle vilja fixa min? skulle va supersnällt för jag får panik snart!:O men absoulut bara om du vill =) Kram

Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Love u!! <3

marie

absolut. att man kan förlåta varandra och gå vidare! jättehärligt att ni har gjort det!