Bilder

Det blir mycket "bildbomber", "syskonbilder"
här nu märker jag, men inte alltid man är ute och hittar på saker utan tar kort här hemma.
Och jag gillar att dela med mig, så jag kanske får börja med "dagens bilder" ;) 
Dock är dessa tagna från igår, men då hade jag inte orken att lägga in!


Alice vill kramas lite,
men Lowe är mest intresserad av att pilla på bumbon :)



Gladunge!! :)
8
Wojtan ♥

Hej



Vilka härliga bilder av dina barn!



Wojtan

Sandrah

Fina kläder han har ;D Fast var det inte du som inte gillade dem egentligen? För mig du sa det när jag köpte till Devin.

Elin, Albins mamma

Det är kul med kort :)

Anonym

Vad han växer!

Det där setet är sjukt sött, finns det att köpa nu eller är det förra säsongens?

Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Råkade skicka och såg sen att det inte var ifyllt namn osv - så nu skickar jag igen ;)

marie

vilka mysbilder på dina godingar:D

Elin (Edvinsmamma)

Jag älskar att se bilder på fina Alice och Lowe!

Och det är verkligen syskonkärlek mellan dom :)



Kramar

freja

så där var det på alla bilder på vega och engla oxå. haha engla ville kramas och vega såg riktigt lidande ut! :D ..nu är det nästan tvärtom dock!