Jag

Lista!

Hålla mig vaken var det ja, då kör vi lite tidsfördriv ;)

STEG 1
Namn: Malin sist jag kollade ;)

Bor: I en håla som många säger..

Ögonfärg: Gröna.

Hårfärg: Ja, vad ska man kalla det? Brun/röd/svart.

Skostorlek: 37.

Höger eller vänsterhänt: Höger!


STEG 2
Skor som du bar idag: Hm, bara varit ute och rökt idag och då hade jag Ericas ;)

Dina svagheter: Det finns ett par, jag har faktiskt många svagheter. Men vill jag verkligen skirva dom här?
Nej, det tål att tänkas på ;)


Rädsla: Har många rädslor, men den största är att förlora mina barn!


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Det beror på hur mycket jag sovit.
Sovit lite - Åh nej, orkar inte gå upp!
Sovit mycket - Hopp, en ny dag igen då!

När somnar du: Olika, men oftast ganska skapligt nu för tiden. Innan tolv iaf.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola så klart ;)

McDonalds eller Burger King: Mcd!

Adidas eller Nike: Hm, samma sak typ ju! Men Nike kanske :P

Lipton Ice Tea eller Nestea: Dricker inte sånt.

Choklad eller vanilj: Chocklad!

STEG 5
Svär du?:  Att jag gör, alldeles för mycket ;)

Sjunger du?: Jarå, men det låter väl inte så bra alla gånger kanske.

Duschar du varje dag? Ja, oftast iaf.

Röker du?: Yes det gör jag!

gillar du skolan?: Nej.

Tror du på dig själv?: Hmm, mer än vad jag gjorde förr iaf!

Kommer du överens med dina föräldrar?: Det gör jag.


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol? Ja det har jag!

Rökt?: JDet har jag också gjort.

Shoppat?: Jahaa då ;)

Ätit en hel ask müsli? Haha nej!

Ätit sushi?: Aldrig gjort och kommer nog aldrig göra.

Stått på scen? Hmm...

Skejtat: Nope!

Bakat?: Japp!

Stulit något?: Nej!

Kysst någon?: Yes!

Kramat någon?: Japp, senast idag!


STEG 7
Har du någonsin:


Däckat eller varit jättefull?: Däckat - Nej, jättefull - Ja.

Varit full?: Ja som sagt!

Blivit kallad hora?: Jadå, första gången var väl när jag var 12? Visste knappt vad det var då.

Blivit nerslagen?:  Det har jag också blivit.

Busring någon?:  Ja!

Gjort något som du ångrade? Det gör vi nog alla.

IG i nåt ämne eller på något prov?: Haha ja, i det mesta!

Kastat en sten på en ruta? JJapp! :P


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Finns ett par som sitter i hjärtat.

Antal piercings?: Inga just nu ;)

Antal tatueringar?: Ja, ett par stycken.

Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Vet inte?


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Jag vet inte, är ett tag kvar så inte börjat planera ännu.

Vad ska du göra i Vinter?  Hoppas på att den snart är över ;)

När tar du studenten? Det tåget har redan åkt förbi.

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba ? Ja jag bor redan här :P

Vad vill du helst göra just nu? Sova, nevars. Det hade inte varit fel att sitta med vännerna just nu.
Men man får göra det bästa av det!
3
caroline

gott nytt år, hoppas erat 2011 kommer bli ett friskare år för er - sjuklingar :P



hehe!

Milliez - 23år & 3-barnsmamma

Tack, den snor jag :D

Linda Olsson

Snart ses vi iaf! Hoppas du hade det bra igår ändå <3

PUSS!