Lite bilder/Dagens outfits..

Man kan inte säga att jag tagit mycket kort under dom här dagarna.
Men här på morgonen så hade jag faktiskt kameran framme :)
Och i samma inlägg blir det Dagens outfits..


Tunika - Moonkids (strl 92)
Så tråkigt att den krympte i tvätten för den är så fin.
Men den går några gånger till! :)



Lowe vill gärna också komma upp och titta, men det får han inte för Alice :)
"Aja baja Lowe, min stol"


Sparkbyxa? - Meandi (strl 74-80)
Body - Meandi (strl 74-80)
12
Margona

Gud vilken fin tunika:) Vart har du köpt den till henne?:)



Fin blogg förresten!:)

Ha en bra dag!

Marih

Nej lögner är verkligen inte bra. Och ännu värre när man inte ens lever med människan längre. Vad tjänar lögnerna till? Sårar inte mig, sårar inte honom, men sårar den tredje och lögner kommer alltid fram förr eller senare!

Linda Olsson

Så fina! :D

Maria

Söta barn :)

Sandrah

söta!

Maria

Vilka fina outfits :)

Ida

Kan du inte lämna tillbaka tunikan? Ska väl inte krympa i tvätten. Antar att den inte var gratis heller.

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Så fina barn så!!!

Hoppas det går bra med allt vad flytten har med sig, Så nyfiken på hur erat nya hem ser ut:-)

Kram!!

stine

sötnosarna, alltid lika välklädda :) tyckte inte de gjorde något att dne hade krymt, syntes inte alls.

Kram

sara

fina

skulle ni ha något erbjudande på nova star snart?

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Så fina <3

Duktiga killen som står!!

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Fina Alice och Lowe...som alltid :)

Och jag måste erkänna min lite förälskad i Lowes turkosa dress...helt underbar färg :)



Kramar