Fingerfärg.

Idag plockade vi fram fingerfärgen som jag trodde skulle bli jätte populär hos Lowe men han gillade det inte alls.
Han blev lite kladdig och ledsen så han fick bada istället :) Mycket roligare!
Alice målade som vanligt, det är något som hon verkligen älskar.
Dock blir hon jätte ledsen så fort hon får lite färg på sig, men gick bra ändå.


Måla måla! :)


Alice är i full gång! :)


Blev så fint så..


Jag var också med och målade lite ;)
11
Jen

Oj vilket projekt!

hahaha!

Men ser hur fint ut som helst.

Speciellt din teckning ;) haha

Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Åh jag lär oxå införskaffa fingerfärg!

Kirsi

Åååh det där såg ju roligt ut =)

Kanske man skulle prova på Alex hihi

Kram

Sandrah

roligt =)

Jenny

Kul med fingerfärg, måste köpas hem till Astrid här också, hon skulle säkert uppskatta det :D



Kram Jenny

Johanna

naa men guu så gulligt!

stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åh de där har ja tänkt till W eftersom han gillar att måla, man borde prova! tåls att tänka på :D

stine - pokerfru & mamma till Wiggo

skrev jag måla? menade att kladda (morgontrött)

Nicole

åh vad kul det där såg ut!

Mycke kladdiga barn sen då?;-)

Måste nog oxå köpa fingerfärg! Såg så kul ut!

kram!

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Tjusigt ! :P

marie

fingerfärg är grejer de. Tror jag ska leta fram den här hemma så neo får kladda lite brukar gå hem:)