Moln bebis!

Häromdagen fick jag hem den efterlängtade moln suiten.
Och så fin Lowe blev i dom! :) Det fick bli det han hade på sig innan som fick vara under, så ni inte trodde jag matchade så snyggt ;)


Som sagt, inte så snygg matching men jag var tvungen att prova dom! :)
11
Sandrah

fiiiin

Carolina

Så fin han är och underbar suit!

Linda Olsson

Så du fick den ändå! Jättefin! :)

♥ anna ♥

Vilken sötis!

Cicci - Mamma till lilla Joline

haha nu log jag gott.. jag har köpt en sån till Joline från me&i´s hemsida.(borde komma på måndag/beställde i torsdags).. passar de en TÖS oxå tro!??! hihi.. de kanske e mer pojksuit.. men vafan ja tyckte den va så söt så jag kunde inte låta bli! Va den som du förväntade dig? för jag tvekade lite eftersom den va brun, å det lätt kan bli urtvättat!

Cicci - Mamma till lilla Joline

Och så OTROLIGT SÖT Lowe är! och han passade i nya kläderna :o)

Kirsi

Kirsi

Sååå fina dom var på lille Lowe =)

Emma - Mamma till Isabelle

Så fin dress!

stine

superfin! gillar molnserien!

Kram stine

Madeleine

Den är helt underbar!!