Söndag.

Och helgen har redan passerat.
I Fredags var jag ensam hemma med barnen för Ante var iväg till Tyskland.
Och igår var vi bortbjudna på lite fest hos Therese och Basse. Det var trevligt att träffa lite folk, minst lika trevligt var det på Harrys. Träffade en drös med mammor som man pratat med via bloggarna.
Självklart som alltid blev det ju lite tråkigheter, men jag antar att det är livets gång.
Synd att det ska behöva bli så, men jag har gjort vad jag kunnat nu iaf..

Denna dag blir lugn? Jag är så sugen på att köpa nya täcken osv, men det verkar inte som vädret vill att man ska ta sig någonstans :( Tycker det är dags för snön att packa ihop och komma igen nästa år.
Kan ju knappt ta sig någonstans, och allt blir så mycket mera jobbigt. Iaf för mig som inte har körkort, men kan säga att det står högt upp på "skaffa listan" vore ju bra om man kunde bli miljonär så jag kunde skaffa det imorgon ;)

Nej nu ska jag kolla lite öppetider ;)
Ha en bra Söndag..


6
Maria

Låter som ni haft en trevlig helg om man bortser från tråkigheterna.



Hoppas ni får en fin söndag.

Sandrah

Ja körkort är himla bra att ha, det får du spara till och gå en intensivkurs :)

Kirsi

Jag är också i ett sådant där "inreda" stadie. JAg vill köpa nytt, vill göra om osv. Men tyvärr tillåter inte ekonomin detta just nu =)

Amy

ja körkort är super att ha! Skulle aldrig klara mig utan mitt :)

marie

ångrar att jag inte tog körkort direkt när man fyllde 18 då man hade tid och framför allt råd. Sp nu med alla läkarbesök osv skulle det vara skönt att inte alltid vara så beroende av tony!!

Jessica (mamma till casper)

Alltid äre ngt!



HAHA Malin körkort , dej skulle jag inte vilja ha som chafför :)

jävla rallykalle ;)