Jag

Svar & Bilder.

Anonym om Tråkigt..:
Kan du inte lägga upp en före & efter bild på hur du ser ut nu från förr? Innan du gick ner i vikt.
Vore kul att se.

- -
Klart att jag kan göra det :)
Först kommer före bilder!



Före bilder!


Mhm!


Före!



Efter. dock är dom tagna för ett antal månader sen.
Men har inte så mycket helkropps bilder.


Den är ny tagen!
Hoppas dom duger :)
13
Anonym

Det är en sån otroligt skillnad Malin! Du så duktig och ser väldigt bra ut!

Måste bara också säga att din blogg är grymt bra och Lowe och Alice är så otroligt söta och fina!

Kram

Linda Olsson

Jeeevlar vilken skillnad! :P

Carolina

Du har varit såå himla duktig, du är supersnygg! <3 Kramar

tarja

Tycker du var fin både på före och efter bilderna!

stine

du är så fin, och så duktig som har lyckats!

Frida-FantastiskaMamman

Du är fin både på före & efterbilderna....



Jag skulle vilja ha en design med en header med massor av bilder bredvid varandra!!Kan du göra sånt???

Kram<3

Sandrah

Jag fattar inte hur du lyckats.. jag ser ut som du gör på bilden i klänningen nu :( Vill se ut som dig i kjolen där!!

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Du var ABSOLUT inte full innan, Men vilken skillnad!!

Skit snygg nu ju!!!

Skit bra jobbat tjejen, Ta åt dig av alla ord för dom stämmer!!! Go girl!!

Kram!

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Det är en jätte stor skillnad, men jag tycker att du alltid varit lika fin :)

Kramar

Jen

Sicken skillnad det är gumman!

Så himla fin är du <3

froidan

Snygging! :)

Becca

Du är så fin så gumman =)

Marih

Lika snygg som alltid tjejen! ♥