Vad är det med folk?

Gick bort till M-blommor för att köpa lite påskpynt och annat.
En kvinna tittar på Alice och säger fort till sin vän "Men gud, ser du hur den där flickan ser ut!!"
Jag tänkte först, SCH! Men sen när hon åter igen "SÅG DU!!"
"JA HON HAR HAFT VATTKOPPOR"

Sånt här gör mig så jävla förbannad, tänk om hon hade haft en hudsjukdom.
Och folk har mage att prata sådär högt när jag går förbi? Jag vill fan inte ens tänka på hur en del andra föräldrar har det! Det är fan skamligt att vuxna människor inte vet vad ordet annorlunda är!

USCH!
10
Josefin

Hur vuxna människor kan bete sig sådär är ofattbart, idioter!

Veronica mamma till Julia o Bebisen i magen

Harregud ja jag förstår att du vart förbannad det hade jag med blivit.. Ja jisses o sånt skall komma från en vuxens mun det e ju fan inte klokt

Jen

Du får bara säga till om du behöver någon som slår dessa idioter på käften ;) hehe ursäkta ordval. Men vad är det med folk egentligen?

VEM VET INTE HUR VATTKOPPOR SER UT!?!??!



Kram till er.

Alice är lika fin MED vattkoppor!

Stina

ja det är inte lustigt att barn och ungdomar beter sig konstigt, när inte ens vuxna kan vara normala! Usch :(

Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Idiot.. vad sa hon när du sa att hon hade haft vattkoppor då?

stine - mamma till Wiggo

fan va sjukt, den personen kan inte haft alla hästar i stallet

naida

Men fy, vad illa att de säger sådär, jag skulle skällt ut dom. :/



Men tyvärr är det väl så, folk är rädda för allt som är annorlunda och då är det lättare att bete sig sådär illa än att växa upp.

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

sånt där får vi tyvärr uppleva ganska ofta. Sp i samanband när neo har sin lapp på sig eller när folk ser att han inte kan gå. Så fort något som i deras ögon är annorlunda ska det tisslas och tasslas som dom tror att man inte hör och ser och sen sak till människor är oerhört bra på att anta saker hela tiden. Som du säger tänk om det var en hudsjukdom! Skrämmande hur folk beter sig:S

Linda Olsson

MEN HERREGUD! :O Jävla folk!