Denty!

Jag stod utanför förut och pratade med en av grannarna.
Då såg jag, (napp tokig som jag är) att hennes son hade en tuff napp.
Och inte bara tuff, när hon förklarade att den var speciellt utvecklad för tänderna så blev den ju jätte bra.
Jag har faktiskt aldrig hört talas om dessa nappar förut så jag blev allt lite chockad.
Men dom verkar jätte bra, och jag ska testa och se om Alice och Lowe vill ha såna.
Dom är ju lite annorlunda, men det kanske går :)

Hellre och ha en napp som inte förstör barnens tänder, än att ha en som gör det.
Och så behöver man ju inte stressa så mycket med att sluta med den eftersom den är bra.
Nu behöver ju inte barnet vara 6 år och ha napp, men vissa barn vill ju ha det som en trygghet och kan dom då använda den utan att skada något så är det ju jätte bra :)

Märket heter Denty, och HÄR kan man komma in på deras sida och beställa napparna.
Och även läsa mycket om napparna..



6
Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

HA! Vad tuffa dom var :)

Sandrah

De där har de på pricken i karlstad, känns skitkonstiga och inte så fina heller tycker jag.

Kristina

Har sett de där tidigare, jättesmart uppfinning! Dock tror jag inte att Vendela skulle ta de där napparna :-( nåja hon ska förhoppningsvis sluta helt med napp till hösten ändå.

Maria

Vilka smarta nappar :)

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Jag har tittat på dom förut o varit sugen på att testa...men än har jag inte tagit mig i kragen o köpt några (skäms på mig!). Skulle nog passa Edvin perfekt som fortfarande har napp på natten :)

Kram

Anonym

MAM har kommit ut med en napp som är tandvänlig. fick den hem o prova o den gillades av teo. men dessa va oxå fina =)