Kommentar torka?

Har nästintill alla mina läsare fått någon torka på att kommentera?
9
Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Det är egentligen sjukt... Så många läsare som du har och så jävla lite kommentarer! Tråkjävlar med andra ord ;)

Jen

hahaha! Bara varit lite upptagen i helgen..

Ska masssss kommentera allting du skriver resten av veckan!

hehe

KRaaam till dig!

Maria

Nej då :) Här har vi bara njutit av solen och tvättat i princip hela dagen :)

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

haha, jadu...känner att jag kommenterar mindre o mindre kanske...men jag skyller på trötthet nu innan lill Tore kommer ;)

Kramar

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Fin du är vännen! :)

O skönt att jag inte är en av dom som struntar i att kommentera :)

Kramar!

emily

hahahaha det är exakt samma i min blogg :P vi får skriva till varandra, haha! kramar

Amy-mamma till Oliwer & Elliot

nej då... Nästan bara ingen tid för att läsa bloggar på dagen :)

stine - mamma till Wiggo

det är samma i min blogg, många går nog bara in för att snoka..