En sen kväll och en ny säng.

Alice har verkligen mått dåligt under dagen, och här på kvällen blev hon blå om fingrarna och febern vägrade gå ner. Så jag ringde väldigt snabbt till 1177, fick prata med barnmott i Linköping.
Vi skulle ge ännu mera panodil och avvakta ett par timmar till. Så nu har vi precis lagt henne och Lowe.

Barnen har lagt sig lite senare än vanligt idag, beror på att Alice fått en ny säng :)
Hon fick den i för tidig julklapp av sin mormor, (min mamma)
Så hon har en ny fin säng, och Lowe sover i hennes gamla! :)
Ska bli spännande och se hur detta går med den där lilla huliganen!

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och bara ta det lugnt, varit en lång dag idag!
Och vi hoppas på att denna natt blir bra utan sjukhusbesök för min lilla prinsessa!

Puss!
8
Angelica

Men stackars lilla Alice :(

Hoppas att ni får en lugn natt och att hon blir frisk snart! <3



PUSS!!

Sandrah mamma till Devin & Vilde

Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Sandra - 2barnsmamma

Läskigt! Varför blev hon blå om fingrarna, kunde dom svara på det?

Mikaela

Stackars lilla Alice, hoppas hon blir frisk snart.



Kram

[email protected]

Lilla fina underbara Alice <3

Hoppas hon blir pigg bums!

kram/J

smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Linda Olsson

Va läskigt! :O Jag hade blivit livrädd! :(

Stackars pluttan... Hoppas hon är lite bättre nu.



Puss

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hur mår hon idag och varför nu säng? :)