Dagens.

Tidsfördriv..


Old Me.

Klockan: 17:36
Humör: Inte alls bra.
Kläder: Linne och mysbyxor.
Hår: Slarvigt uppsatt.
Smink: Det är nog inte mycket kvar.
Undran: Vart är mitt glada humör?
Innan: Lagade mat, åt mat.
Nu: Kolla bolibompa med barnen.
Gillar: Alice & Lowe ♥
Gillar inte: Trots!
Borde: Kanske kolla upp mitt öga?
Låt: Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet.

För hon var bäst, försök & överträffa det ja
För hon var bäst, försök & överträffa det ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!
2
Bönan

Så jävla snygg äru Bönan ;)

Sara - Ensamstående mamma

Alla vill vi väl hjälpa någon, och jag skulle uppskatta om du vill hjälpa mig att vinna. Så snälla du, klicka på länken och tävla ni också. Hjälp en ensamstående och studerande mamma att få en gratis matkasse! Om du inte vill, så ber jag om ursäkt för reklamen.



http://linassverigeresa.se/c/4106



Tusen tack för din hjälp :)