Sjuk sjukare sjukast,

En mamma är sjuk, jag fryser, jag svettas, jag hostar, jag snorar.
Och jag mår illa. Och jag tror jag har fått en vagel i ögat.
Idag är verkligen ingen bra dag. Men upp och hoppa, se glad ut!
Ska ta mig in till apoteket en snabbis och se vad dom har för super tabletter så jag kan bli frisk fort.
Någon som vet förresten hur länge en vagel sitter?

Hoppas ni har en bättre dag än jag.
Puss
13
Frida-FantastiskaMamman

Men usch vad tråkigt, verkar som ALLA är sjuka just nu...vi har precis överlevr några dagrs magsjuka ;)



Hoppas att du kryar på dig vännen..

Kramar<3

Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Usch krya på dig!!

Angelica

Usch är ni med sjuka.. :( usch alla är dåliga nu verkar det som.. Krya på er<3.



Puss

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

krya på dig gumman. Från nätet : Det kan ta omkring tio dagar innan symtomen är helt borta.

marih

En vagel kan sitta i länge, men kanske normalt någon dag 2-3dagar. Viktigt att du inte sminkar dig och inte pillar på den. Obehagligt med vagel så jag hoppas att du snart är av med den!

Jozzan

Den kan sitta ett tag. Man kan köpa ögonsalva på apoteket och ha på.

Emelie

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

Cicci - Mamma till lilla J

:o) uuusch för att vara sjuk.. jag har vart det hela helgen, mitt i flytten . LAGOM KUL! men men bara upp å försöka le.. Vagel tror jag är jätte olika. antingen blir de bara pyttesmå och sen går bort eller s kan dem sitta kvar å vara så störande så man väljer att ta bort.. Jag hade en under ena ögat när jag var typ 12, å den försvann efter ett år och vart aldrig så värst stor.. Hoppas den försvinner snart!!



Kram

Linda Olsson ♥

Krya på dig gumman! <3

Puss!

Mikaela

Stackare, hoppas du blir bra fort. Krya dig!



Tror du blir av med vageln snart, men ja är inte säker;)



Kram

Hanna - mamma till ღNeoღ

fy fan... det där lät inte skoj alls! =( har ingen aning om hur länge en vagel "sitter". men hoppas allt du åkt på är borta snart!



kram

marie håkansson

den kan försvinna i dag om du har tur,den kan försvinna om en vecka om du har otur,men det är högst ovanligt.jag tror att den försvinner under natten när du får vila.jag hoppas på det senaste annars kan det bli jobbigt.kram

felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!