Två designer!

Hurtiga Malin har vi här ikväll!
Först ut var min design som fick lite uppfräschning..
Sen på tur stod Elins, sen efter det ringde jag Erica och fråga om jag fick göra om hennes.
Hon har ju haft sin gör länge nu, så den behövde lite nytt ;)


Min kära Bönas blogg.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
Skriv även en kommentar, då blir frugan glad ;)

En blogg för dom som gillar ärliga kvinnor ;) Haha!


Elins mysiga blogg som jag gjort förr! :)
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!
6
britta bloggar

Fint, vad duktig du är!

Angelica

Duktig du är :)



åh vad kul! :) det låter ju skitbra ju! :D

Får vi snacka vidare om, när var det du skulle komma hit då ? :) är det någon dag bestämd?



PUSS!

Erkan

Tack som fäään Bönan ;) <3

Linda Olsson

Skitfina! Du är duktig du! ;D

Puss!

Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Min var väl på tur efter Elins? :(

Jessica

Hej! =) Skulle vilja att du fräschade upp min blogg med om du har lust och tid =) Skulle va jättesnällt för det du gör blir så fint! =) Kram Jessica