Jag

Spy ut lite känslor?

Har en riktigt pissig dag idag, eller morgon kanske man ska skriva. Dagen har ju inte gått så långt ännu.
Men redan nu känner jag att dra täcket över huvudet och lägga sig igen känns som en bra ide.
Har stor lust att bara skriva och skriva, men tror inte det gör saker och ting bättre. Det skulle nog bara bli värre.
Som vanligt. Men en sak kan jag ju gnälla på, mitt håår! Det gör nog min dag till en sämre dag.
Jag är inte nöjd alls :( Men det är ju bara att gilla läget. Det växer ju ut igen som tur är.
Men under tiden? Mössa? Keps? Ja något sånt blir det. Eller inte visa sig ute alls.

Åh, sen saknar jag mina barn! Min livsglöd, mitt allt.
Tur att det bara är några dagar kvar tills dom kommer. Då kommer jag nog bli gladare igen.
Allt är jobbigt utan dom, önskar dom bodde hos mig på heltid. Då kunde jag alltid få känna deras doft, vara med om deras trotsiga humör, vara med om allt dom gör. Bara få ha dom nära alltid hos mig. Det skulle vara underbart.

Är det en sånhär jobbig dag då allt kommer ifatt en?
Jag tror det.


1
Sandra

Kan du inte skriva lite hur det känns efter operationen och så? :)