Allt förvrängs bara ändå.

På långt håll hör jag olika rykten, om mig. Som jag inte ens hade en aning om.
Det du inte vet om dig själv vet andra? Som många kan säga.

Jag kan bara inte förstå hur man kan sitta och prata om en människa på ett sånt sätt, det ni grundar er på är mina blogg inlägg? Och andras kanske, varsågoda, om ni mår bättre av att "tro" er veta saker om mig och mitt liv just nu så gör det. Men snälla håll det för er själva för det är bara så otroligt omoget att påstå falska saker om mig som mamma.

Jag gör allt för mina barn, jag gör det som är bäst för dom!
Så kom inte och kalla mig dålig mamma, för det enda jag lever för är mina barn!

Som världens bästa vän sa till mig idag.

"Jag har verkligen märkt att du mår dåligt"

Jag kanske borde skriva ut allt, hela sanningen om mitt liv just nu, sjukhusbesök hit och dit.
Prover hit och dit, problem hit och dit.

Men nej, det skulle bara förvrängas ändå!

Jag vet sanningen, mina nära vet, och det är det enda som betyder något.
8
Jen

<3 Åh, kämpa på! Det enda som betyder något är att du mår bättre och att du snart får ha dina skruttar nära hela tiden. Kämpa på!!!! Du är stark, du klarar det!!!!

marie - från en prematurmammas hjärta -

Ja Jösses va en del människor ska förvrängs allt. Är det för de själva mår så daligt att de finner nån slags sjuk glädje i det hela. Stå på dig! Massa styrkekramar <3

Erica

Älskar dig min böna <3

Anonym

Du verkar inte ha det så lätt i ditt liv just nu, men det lilla ja kan läsa i din blogg så verkar du vara en toppen mamma som gör allt för dina barn!!

Strunta i vad folk säger om dig bakom din rygg, de finns alltid folk som pratar skit dessvärre!!

Det är svårt att ignorera det som sägs, det sårar!

Men försök, det gör dig bara starkare!:)



Men som sagt, du verkar vara en toppen bra mamma!:)

Cicci - Mamma till lilla J

jaa strunta i vad folk säger! skaka av dig skiten bara.. (inte så lätt alal gånger då man ibland kanske själv då vill hävda sig å minsann tala om att så är det inte) MEN det är ju just det skitpratare vill åt: REAKTIONEN! ge dom inte det! kram

Lena

Styrkekramar till dig massor..

Du kan berätta allt i bloggen, finns folk som hjälper dig.

Alla kommentarer du kommer få, det är ju underbart.

Du behöver verkligen utomstående folk som skriver fina kommentarer

marie håkansson

jag vet inte malin om du vill lägga upp detta men det kanske hjälper dig lite att någon annan skriver.......alla ni som dömmer malin ska nog ta och sluta med detta ,jag vet ingen som älskar sina barn så mycket att hon kan lämna sina barn hos mig farmor och barnens pappa,för hon vet att barnen mår bättre här just nu, eftersom malin mår väldigt dåligt....mer om den sidan får ni inte veta för det har ingen med och göra utom dom hon talar om det för.......hoppas att ni där ute som dömmer henne ska få känna det malin känner i dag......fyfan rätt och slätt farmor kram på dig malin jag stöttar dig

jessica

Lider med dig vännen!

Att inte må bra och att behöva ta ett sådant svårt och smärtsamt

beslut som du gjort,är allt annat än själviskt!!

Tänk om fler kunde våga och se vad som är bäst för sina barn och inte för sin egen skull..DU om någon är en toppen underbar Mamma!

All heder till dig!!

Om det finns ngt jag kan och om du vill ha hjälp så säg bara till!



Lyft på huvudet och tänk på att pratar de om dig så är det för

att du är såååå mycket mer än de som pratar "annars hade de hållt tyst"



Miljoner kramar till dig!

/Jessica