Torsdag!

Barnen och jag tog en sovmorgon imorse, och jag vaknade faktiskt före dom.
Inte ofta det händer :) Men skönt för dom med att sova skulle jag tro.
Blir ju inte mycket till sovmorgon när vi fått dagisplats, men det verkar ju dock dröja :(
4 månaders väntetid är länge tycker jag...

Och vad ska vi göra idag då?

Jag vet faktiskt inte, men jag funderar på att ta en promenad ner till stan och lämna in lite papper.
Ikväll blir det iaf extra mys, barnen ska åka till Ante imorgon och jag kommer sakna dom så mycket.
Men jag kommer också njuta av egentiden. En helg sen är man redo igen för barnen :)
Ibland behöver man faktiskt vila, och få ha egentid, och det är inget fel med det.

Tycker det var lite tråkigt att inte flera kommenterade inlägget om slåss, trodde flera skulle skriva och komma med råd och tips faktiskt.

Och glöm inte bort tävlingen som ni hittar HÄR!

3
fia

Hej hej i stugan IGEN;)men du vill vill ha den så tar den för ditt senaste bud hör av dig till min mejö el mob när ja får hämta den om de fortf e okej?!kram på dig

Emma Viklund

Sv: Okej, det där med bländaren har jag aldrig riktigt förstått mig på, ändrar ju vissa inställningar för att försöka få till bra ljus/bilder, men vet inte vad som är bländarn xD kanske dags att läsa boken som följde med hihi... Jag har en D5000 med standard objektiv (Nikkor 18-55mm), även ett större objektiv, men det använder jag så sällan ;p Skulle vilja ha ett fast objektiv (35mm)! :)



KRAM

Elin

Man behöver verkligen egentid :)