Lättare än sist!


Tralalalaaaa!
 
Att gå ner i vikt denna gång går mycket lättare än efter Lowe, jag hade en väldigt trög start. Men tror att det berodde på mycket annat! Nu rasar kilona av mig! Och jag har inte fallit på något onyttigt, ingen cola som var min bästa vän för 1 månad sen! Hade Mamma och Berne på besök, det var bullar och kakor, men nej jag stod emot! Jag är så jävla stolt över mig själv! 6 dagar sen är det jag började med lchf, och på den tiden har det gått neråt.
Dock tror jag också det beror på att jag är så jävla aktiv, jag sitter aldrig still! Välkommen till mitt liv som 3 barns mamma ;) Plus att jag är ute och går!
 
Några mått har jag inte orkat med, nu är jag ju så nöjd med vågen ;) hahah!
Men ska mäta på söndag!
 
Vikten ligger på minus 5,6 kg. Från start.
Från när jag började med lchf har jag gått ner 2,8 kg.6 dagar alltså.
Helt okej! ;)
 
Man "ska" bara gå ner max ett kg i veckan, men dom första veckorna droppar man ju.
Och jag är helt förvånad över mig själv, gjorde ett kejsarsnitt för 7 veckor sen, egentligen borde man ju ta tag i detta senare. För jag var nyss gravid. Och vissa tycker jag hetsar, men jag måste få må bra i kroppen och i huvudet :)
7
Sara Björk

Gött & härligt! :)

Jeanette♥

Vad roligt att det funkar:)

Ika

Helt rätt, det viktigaste är ju att man ska må bra! :) Kram

jonna mamma till Wilja

Hejja hejja !! Ammar du med?

Svar: Nee ammar inte :D
Malin Pettersson

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Duktiga du! Härligt att det går så bra, man blir ju så mycket mer peppad att fortsätta då :)
Kram

Sara - Ensamstående mamma

Heja heja! Jag provade lchf förut, höll på under en månad och gick då ner 6 kg och minskade med lika mycket runt midjan. Men jag tycker det blev dyrt, så jag slutade och kör på det här nu istället :)

Lottiz

Vad skönt att det funkar och duktig är du. Jag rasar inte alls, trots amning, underskott i kalorier och träning, men det kommer väl, får hålla mig till tåls. Vore jätte roligt om du vill visa en före och efter bild.