Hemska mardrömmar.

Att man drömmer konstiga drömmar när man är gravid är inte ovanligt. Men min dröm imorse måste ta priset.
Jag vaknade runt fem imorse och hade så sjukt ont i magen! Men det gick över lite smått sen och jag somnade om!

drömmer jag at förlossningen startar, bebisen som kommer ut är en pojke, utan armar, utan ben, utan huvud!
Och jag var inte på något sjukhus, och dom la alla delar på en bricka :O (Den bilden sittter fortfarande fast i huvudet) Dom skulle sy fast allt igen på bebisen. Och inte nog med det så såg jag allting hela tiden, kroppen rörde sig utan armar, ben och huvud! Sen hade bebisen någon sjukdom, och jag fick panik och skulle åka till sjukhuset.
Plutten vägrade följa med, för det var viktigare att festa! Min moderkaka strunta dom i och sa att den ligger gott och bra där inne.

När jag vaknade var jag helt kallsvettig och förvirrad. Tänkte att GUD DET VAR BARA EN DRÖM!
Hur kan man drömma såhär egentligen? Är det rädsla? Oro? Jag har drömt mycket konstigt under mina år.
Men detta är det värsta jag varit med om!
7
Linda

Så stöööört! Tycker synd om dig, jävla mardröm! :P



Sv; haha, ja jag va ju tvungen o komma o kolla så du levde! :O Hade sparkat in dörren om du inte öppnat ;)



PUSS

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Ja, hjälp vilka sjuka drömmar man drömmer då man är gravid... det är ju het sjukt! När man vaknar skäms man nästan över att man drömt sån sjuk dröm!



En gång drömde jag att det var som ett arbetsbord framför mig, typ som en snickarbod med arbetsbänk och grejer... Och överallt på bänken låg foster i olika veckor... Små foster och fullvuxna bebisar... Det var som man fick se en fosterutveckling för varje vecka (fast utanför magen och livmodern)... Fy så hemskt det var, en riktig mardröm :p



Sen att man drömmer att man fått sin bebis, och upptäcker efter en hel dag att man glömt amma sitt barn, såna där panikdrömmar, eller att man glömt bebisen hemma... Såna drömmar är vanliga har jag märkt...



Ja, helt sjukt vilja drömmar man kan ha då man är gravid :) Tur det "bara" är drömmar :)

ENDENISE

Usch jag hatar mardrömmar. Jag har en mardröm som jag aldrig kommer att glömma, mår illa så fort jag tänker på det och jag förstår inte HUR I HELVETE jag kunde drömma något sådant. Jag kan inte ens säga vad jag drömde, så illa är det. blääääääsh!



Marie

Ja, hört flera som drömmer en massa konstigt. Men det gör jag ofta ändå =D



Hoppas att allt är bra idag?

kramar

Mimmy

Åh sh*t vilken dröm... Skulle bli så rädd om jag drömde liknande haha :O



Undrar om det beror på att man är orolig eller typ, sett mycket skräckfilmer genom åren ^^,

Mickan, Gravid v. 36

Nej men fy vilken hemsk dröm! :S Usch så läskigt. Hoppas den inte kommer tillbaka och hoppas att du slipper drömma nåt mer läskigt.

Jag har klarat mig ifrån mardrömmarna, peppar peppar...

Kram

Maria

snygg blogg! :)