Hejdå x10.


K Ä R L E K !

Hopp, då var det tyst och stilla här hemma igen. Känns förjävligt denna gång.
Ångesten väller över mig och jag vet inte om jag ska gråta eller inte.
Denna vecka blev det en tidig pappa vecka eftersom vi ska iväg imorrn.
Och det känns aldrig roligt när dom åker iväg :( Mindre idag, när dom egentligen skulle åkt på onsdag.
Men som alla andra gånger så förstår jag ju att Andreas också vill spendera tid med sina älsklingar.
Det blir annat så fort dom börjar på dagis, då kommer dom vara mest hos mig igen.
Och lite längtar jag, för det gör så ont varje gång dom åker.
Mamma hjärtat gråter lite extra ♥
4
Angelica

Usch jag förstår. Hoppas veckan går fort. O att det går bra imorgon <3 puss

Marie

ohhhh awww förstår

kraam

Evelina - mamma till Lucas

blir ledsen för din skull... :( <3

Amy - 3 barns mamma vid 23

Usch så jobbigt det måste vara :( Men jag kan tänka mig att man verkligen får kvalitets tid den tiden man har dom!!