Beställt prematurkläder - check!

Bilder tagna från småfrönbarnkläder.se
Kläderna kommer från märket röda hund.
 
Att hitta prematur kläder är ingen lätt match. Har suttit på ett antal sidor nu och detta var allt jag hittade som föll mig i smaken! Vi har mycket strl 44 här hemma, men det drunkar hon nästintill i! Så vi behöver liiite mindre :)
Helt galet vad liten hon är!
Detta kommer nog passa henne jätte fint iaf, älskar starka färger på små bebiiiiisar! ♥
9
Felicia - mamma till Liam

Fiiint! Hur kommer det sig att hon kom så tidigt om jag får fråga? du kanske har skrivit om det redan dock? :o Vet att det finns lite prematur kläder hos name it, http://nameit.dk/name-it/newborn/praematur/ni-newborn-praematur,da_DK,sc.html :)

Felicia - mamma till Liam

Glömde ta med det viktigaste haha, märket Ida T har prematur kläder i både storlek 40 och 44 :) http://www.idat.dk/ - Finns på dessa hemsidor http://www.eleraff.se/ och http://www.barnlyan.se/ och om du vill kan jag leta fram danska hemsidor som skickar till sverige. Säg bara till :)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men lilla gulliga Stella! Jätte fina kläder du beställt till henne :)
Kram

Leona

Oj vad liten hon måste vara. Linn kunde ha stl 50 väldigt länge och jag tyckte hon var liten.

Yohanna - Nu är vi 4!

Finns mängder på Tradera också :) :)

Hanna

Men åh vad litet o sött... Grattis till fina Stella! Mina barn har börjat i storlek 62 så är lite sotis på det där lilla puttinuttiga!;)

Caroline Andersson - Mamma till Elias

Barnenshus tror jag brukar ha kläder och sedan kappahl annars har jag tyvärr inga bra tips, sonen hade nästan 62 när han föddes så vi hade inga problem att hitta kläder.

Frida - mamma till Liam och bebis i magen

svar; Ja vi håller på längta ihjäl oss.. Är så avundsjuk på er som får snusa och pussa på bebis..

Shit är hon så liten, svårt att föreställa sig hur lite hon är. När Liam föddes så satt storlek 50 tight på honom.. Och jag tyckte att han var superliten ;p Kram

Emelie

Tips,finns fina små kläder på barnens hus.. Närmaste affär är i norrköping :)