När det är dags att ta det lugnt.

Bild från arkivet.
 
Igår var det dags för ännu en tripp till US i linköping. Troligtvis infektion i livmodern som inte ger med sig, samt uvi.
Hade även vätska inne i livmodern vid snittet. Så det kanske är dags för mig att ta det lugnt nu.
Bättre att vila och bli bra så jag kan fungera normalt snart. Det är tydliga tecken på att jag anstränger mig allt för mycket, och ja jag kan väl faktiskt hålla med om det..
 
Nej nu ser vi framåt!
 
5
Sara - Ensamstående mamma

Men huvva vilka problem du får stå ut med hela tiden.. :( Hoppas det blir bättre snart!

Yohannas.se

Åh, vadan allt detta på en gång?! :(

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Huga vännen, bäst du ta det lugnt nu!
Kram och jag hoppas att du kryar på dig snart!

Jennie & FrökenFlis

då äre bäst du tar det lugnt, att det inte ger sig med infektionen =/

fin bild på dig vännen :)

KRAMAR

Marie ♡

Krya på dig vännen, Kramar