Foto: Jag & Magen!

Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8
Foto taget av: Ida Tidlund
Modell: Jag & Magen
Redigering: Jag
17
Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Va fina bilder :)

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

du är så duktig på å ta bilder dom är super fina!

Linda - När 4 vill bli 5

Så fina bilder <3

Johanna - mamma till Leia

Fina!

Sara Björk

Vad fint! :)

Tjugofemte December ♡

Så STOR du är nu Malin! Nästan sprickfärdig hihi! Jättefina bilder må jag säga!
Kram fina mamma Malin ❤

Fotograf Malin Sundin

gillar verkligen den översta bilden, så söta skor :)

Nicole - 21 år och mamma till thilian 4 år

hur gör du med dina bröst nu när du ska amma, när du har precis ha förstorat dom?
är det något problem, eller är det bara som vanligt ?

Yohanna

Härligt å ha så mkt fina magbilder, det har INTE jag denna gången :(

Svar: Ja, man måste verkligen föreviga :) Tråkigt att du inte har det :(
Malin Pettersson

Fru Carlswärd

Superfina bilder!
Hur känns det nu då när det inte är alls långt kvar?

Svar: Tack! :) Hmm ja nervöst, men annars känns det bra!! :)
Malin Pettersson

Linda

Fina!!! <3<3<3

Petra

WOW!
Vilka läckra bilder!!
Du har så fin mage. Var stolt över den.
Mys!!!
Så fin du e

Svar: Åhh men tack fina duuu! <3
Malin Pettersson

foto - design & våran vardag

Mysiga bilder :)

mammaTea

Vilka fina bilder!

Johanna Kratz

Underbara bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :) Såg att du ville ha hjälp med designen, kan hjälpa dig efter imorrn när barnen åkt! :D Kram
Malin Pettersson

Maria- tvåbarnsmamma

Jätte fina bilder :D

Ika

Fantastiska bilder! :) Va fin du och magen är! <3