Jag har sagt det förr, och jag säger det igen!

Lite små detaljer från hemmet! ♥
 
Jag älskar nystädat, så här har jag verkligen storstädat. Det är kliniskt rent från topp till tå! :)
Nymoppade golv, nya doftljus uppe! Helt underbart!
Och jag t r o r jag vet en som behöver en kall dusch, huha, vad kämpigt det är att storstäda med en mage ivägen ;)
12
Sara - Ensamstående mamma

Meeen, det som är så gott :D

Jeanette♥

Vill du komma hit och städa också?!:)

Svar: Hahah ja kan jag väl göra ;)
Malin Pettersson

Linda - När 4 vill bli 5

Underbart att ha det städat och fräscht och sen doftljus på det :-)

Ebba M

Sv: Ja det var mysigt! Håller förresten med om att allt ska vara skinande rent haha ;-)

Therese - Sockenvägens Söta

Jag nystädat å renbäddat är det bästa som finns, en storstädning av kylen har jag gjort å det känns som en bedrift då den inehöll andra sorters livsformer ;-P KRAM

Leona

Visst är det underbart när det är städat. Hur länge kommer det hålla sig städat nu då? ;)
Hos oss ser det ut som en svinstia än. Har funderat på om vi : bor för litet, har för mycket saker, är dåliga på att organisera eller helt enkelt inte gillar att städa.
Kan vara alltihopa.

Svar: Hahah ett bra tag hoppas jag! ;D Hur stor bor ni? )
Malin Pettersson

Carolina

Underbara detaljbilder! <3 Kram

Petra

Hej hej
Ja det är väl en underbar känsla.
Mysig dag ni har haft då , mys & go mat o städat så fint.

Snart bebben ute.

Massa kramar
Tack goa du för din fina kommentar.
kramar

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Underbart! Här hemma är huset lika stökigt som i förrgår. Men så ska det vara efter kalas. Och inte tänker jag städa idag, för idag ska vi NJUTA av solen :)
Kram

Millan - tvåbarnsmamma i augusti!

Sv: Den fina bodyn med glassar på är av märket Småfolk, så den finns i de affärer som säljer det märket =) Bland annat babyshop, men de verkar inte ha några glassbodys kvar just nu..

Svar: Okej! :) Ska genast börja leta! ;) Bara måste ha! :D
Malin Pettersson

Fru Carlswärd

Alltid lika underbart att ha det nystädat hemma även om det inte alltid är lika kul att städa :)

mammaTea

Älskar ocskå när det är rent och snyggt, då kan jag slappna av på riktigt.