Som en gummiboll!


Vecka 34!
16
Carolina

Åhh fina fina magen! <3 Kramar

Elin - Mamma till My född - 11 ♥

Åh vad fint det har blivit här inne :) Jessica är duktig! :)

Johanna

En härlig stor mage!!!

Det är inte så långt kvar nu längtar efter att få se henne!!!

Yohanna

hihi.. är magen lik dina tidigare graviditeter?

Marie

Ohhh fint det blev =D

Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Åh tack! Och detsamma. Snart är det dags för dig med!

Sandra

Fina magen <3

Hoppas allt är bra med er annars!

Kramar

♥ Sojka ♥

Söt mage! :)



Jag undrar om du skulle vilja göra ett gäsinlägg hos mig? :) Jag ska ju på semester den 14 Juni- 28 Juni och behöver fylla dessa dagar med gästbloggare! :)



Mejla i så fall ett inlägg med ev bilder till [email protected] och märk mejlet med "gästblogg"



Kram!

Sara

Ååhhh så fin =)

Sandra- med pojke i magen v 35

Vilken underbar mage! Jag önskar att min också va så stor :D

Visserligen har min sjunkit ner så mycket o hade den inte de hade den förmodligen varit större..



Men fyy vilken dum kommentar! Nån som har för lite att göra antagligen..



SV

Visst e de tuffa :D

Carin

Nu är det inte långt kvar ju :)

Ika

Åh underbara mage! Spännande, snart tittar den lilla ut ju :) Kram ♥

Johanna

Så fiiiin! :D

Linda

Finaste bulan! :)

Puss

Ida

Fina mage!

Med ännu finare innehåll :)

Marie - från en prematurmammas hjärta-

Mys:D