Det känns i mitt hjärta.

Lite ledsamhet finns det allt med tanke på att bloggen ska låsas.
Den har varit min vän sen 2008. Här har jag klottrat ner alla mina känslor, tankar under 4 års tid.
Barnens utveckling har det skrivits om, och bilder har jag bjudit på!
Ärligt så känns verkligen detta. Ingen stor grej kan många tänka. Men för mig har det vart så mycket mer.
 
Men jag tror att alla kommer till en punkt i livet då man bara vill släppa det som har varit, och leva i det som är nu.
 
Tack för alla som följt mig under dessa år, ni har stöttat och varit mitt stöd!
Jag kommer alltid vara tacksam för vad ni läsare har gett mig.
Detta känns ju som att ta farväl av ett par vänner, nästan lika sorgligt!
 
Hahah, ne nu slutar jag!
Annars gråter jag ;)
16
Jessica

Åh men jag bara måste få komma in och läsa, har ju läst lika länge som den funnits :D kraaaam

Ewa

Jag fortsätter gärna att läsa om jag får

Sara - Ensamstående mamma

Jag förstår precis vad du menar.. Jag har många gånger tänkt att bara ta bort min blogg också, men jag ångrar mig alltid - för vad ska jag då göra på kvällarna? Haha.. :P

Ika

Tråkigt att du ska sluta denna blogg, men förstår dig, skönt att släppa allt det gamla och börja nytt. Kul iaf att du fortsätter ha en hemsida så man får fortsätta kolla på dina fantastiska bilder! :)

Hanna Of Sweden

men åhhh!! kommer du inte uppdatera här alls? får vi inte BEEEEE om lösen? ;o) snyft!!

Josefin L

Tack för din fina blogg och allt du delat med dig. Jag har läst den sedan gnejs och uppskattat den mycket! Kram på dig!

Finurliga fröken

Jag kommer sakna dig och din blogg väldigt mycket. <3 kram

Jen

Åh! Finaste du/ni! <3

Monia - mamma till Tuvalie

Hej! Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning :) Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v. Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

http://barnbloppis.blogg.se/

Sara Björk

Vad tråkigt! :(

Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh jag skulle gärna vilja fortsätta att följa dig och din fina familj! Kram!

Jonna - mamma till Max

Jag förstår att du vill låsa bloggen, även om jag skulle vilja fortsätta läsa. Jag får istället leva på hoppet att du öppnar upp den någon gång i framtiden. Ta hand om dig och familjen under tiden! Kramar

Augustifamiljen

Förstår att det känns vemodigt, har haft samma funderingar ett tag jag me. Önskar iaf lycka till med nya, tack för att vi fått följa er såhär långt (även om jag är relativt ny alltså) :) kram!

Lilly (Sandra)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra?
Kram

Denice

Härlig blogg du har :)

Meia Lindholm

Jätte fin ljus blogg :D