The Mama is doing good!

Morgonens promenad! :)
 

Igår för första gången på två månader unnade jag mig choklad!
Och ja, det smakade väldigt bra! ;)
Jag vet inte om morgonens promenad kallas ångest, men idag tog jag en lång sväng!
Nöjd är jag med dagens resultat, och nått delmål har jag också gjort med vikten! :)
4
Sara - Ensamstående mamma

Men gud vad duktig du är vännen, så himla duktig! Jag blir imponerad och motiverad av dig :)

Svar: Åh tack fina duu! :) Vad glad jag blir! <3
Malin Pettersson

Sara Björk

Nice!! :)

♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Åhh jag håller precis på börja bli sugen på att bli av med några kg :P
Några tips?:P


Svar: Lchf! ;D Det funkar!!
Malin Pettersson

Nicolinafoto

Vad duktig du är! Kämpar själv med vikten och vet hur kämpigt det är! Har varit sjukt ett tag nu, så har inte kunnat träna vilket känns grymt tråkigt och man känner verkligen att man blivit "beroende" av sin träning! :)