Fotografering : Anna Mild!

Häromdagen fotade jag Barnens pappas sambo Anna!
En riktig söt tjej! :)
Alltså Andreas Sambo, Alice och Lowes Pappas Sambo! :)
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8 (reflexskärm silver)
Modell: Anna!
Redigering: Jag!
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8 (reflexskärm silver)
Modell: Anna!
Redigering: Jag!
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8 (reflexskärm silver)
Modell: Anna!
Redigering: Jag!
 
Nikon D7000 + Nikon AF 50mm f/1.8 (reflexskärm silver)
Modell: Anna!
Redigering: Jag!
7
Ika

Har tipsat om dig i min blogg nu :) Kul att du är tillbaka!

Yohannas.se

Jag läste flera gånger och tänkte att jag nog läste fel.. Men ni har alltså separerat? Detta har jag antingen helt glömt - eller helt missat.. å jag vet inte vilket som är mest pinsamt.. Hur mår du då?????

Svar: Alltså det är Alice och Lowes Pappas nya tjej! Jag är fortfarande tillsammans med Stellas Pappa! :) Jag mår bara bra! :) Hur mår ni nu? :)
Malin Pettersson

Yohannas.se

Åh vad skönt, dåså.. Jag blev lagom fundersam där! :) :) Skönt att du ändå kan ha en SÅN relation till deras pappas nya tjej!!?? Jo nu börjar livet ordna upp sig litegrand äntligen tycker jag.. inte med min skada, men iaf med lillens sömn, å bara det är ju ett stort steg! :)

Acires, foto, design och mammaliv

sv; Ja! Det stämmer. Jag gör bloggdesigner :)

Jennie & FrökenFlis

jättefins bilder :)

Mirre - Dalatös

fina bilder

Sara - Ensamstående mamma

Så otroligt fina bilder, och vad fina ögon hon har!

Svar: Hon är en riktig fin tjej! :)
Malin Pettersson