Har the mama skött vikten?

Ja det kanske många undrar?
Och ja då, den hålls nere. Och idag tog jag min första coca cola på 8 månader! :)
Totalt viktnedgång är 40 kg! Så den är enorm kan man säga! Helt galet enligt mig!
Men stolt över mig själv är jag verkligen!!
 
Gammal förebild, NYTAGEN efterbild!
 
;D
16
Jennie & FrökenFlis

INTE dåligt du! Go go the mama! :D

renatas.blogg.se

Wow vad bra jobbat, vilken snygg mamma!

Kul att hitta hit till dig

renatas.blogg.se

Wow vad bra jobbat, vilken snygg mamma!

Kul att hitta hit till dig

Svar: Tack så himla mycket :D Kram
Malin Pettersson

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilken otrolig skillnad och bra kämpat!

Felicia - In Melbourne, Australia

Wow grymt jobbat!! Du ser skitsnygg ut!

Svar: Tack så jätte mycket :)
Malin Pettersson

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Du är grym vännen! Verkligen bra jobbat. Och jag ska tänka på dig i sommar när jag börjar med att jobba bort mina gravidkilon :)
Kram

Mirre - Dalatös

Duuktig du är =D

Fia

Verkligen bra jobbat!

MISS CAPRICORN ✿

Gud sån skillnad! Bra jobbat =) Tänk om jag också skulle leta upp bilder efter Oscar haha jag gick från 58 kilo till 98!

Kram och kul att du är på bloggbanan igen stumpan!

Svar: Tycker jag att du ska ;D
Malin Pettersson

Sara - Ensamstående mamma

Riktigt bra jobbat, jag är så imponerad :D

Svar: Tack ;D
Malin Pettersson

Johanna

Helt galet, bra jobbat! Kul att du börjat blogga igen. :D

Svar: Taack :D
Malin Pettersson

Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så jäkla grym du är!!! Snart ska jag förhoppningsvis ta mig i kragen och träna nån gång i veckan.. jag är tyvärr en soffpotatis som bara besök ett gym 10ggr i hela mitt liv ;P Så har mkt kondition och styrka att träna upp!

Sara

Gud vad grym du är :) Jättebra jobbat!

charlotte

men gud, grymt! nu blev jag ännu mer taggad att kämpa med mitt :)!!

Rebecca

WOW!!! Stort grattis =) Har du tips på att gå ner? Hur har du exakt gjort?

Anonym

Riktigt bra jobbat !