Natti Natti!

En Fredag som lider mot sitt slut, och jag ska slänga mig på soffan och titta på någon dokumentär på ipaden.
Handlar om en kvinna som får cancer, och dokumentären heter "mitt sista år" för er som också vill se.
Finns på svtplay!

Annars idag har det varit full rulle! Ner till stan för att kolla höst skor till Stella som gick sådär.
Lät som ett brandlarm på Dinsko, men det var bara Stella som hade en liten trots attack ;)
En väldigt väldigt envis dam det där. Vill inte veta hur hon kommer att vara när hon är 3 år!
Och efter två barn med ingen antydan till detta, kan jag nu erkänna att det visst finns 1:års trots, med STORA bokstäver ;) Och jag hoppas den försvinner lika fort som den kom, men det är ju bara att glömma!
 
Lite nytt till Stella!
Tröjor och brallor från AW13 NS!
Och söta nattkläder från Ej sikke lej!
3
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Jättefina kläder.. jag gillar verkligen fleecen! :)

Elin - Livat på torpet

Men sån fin shopping! Gillar verkligen lurvjackan :)
Kram

Sara Björk

Åh va fint!