Tävling i samarbete med VildaVictoria.se

 
 
I sammarbete med VildaVictoria.com har jag fått äran att ha en tävling i samarbete med dem, och i potten ligger detta fina halsband som vinst. Även finns det en liten vinst för alla dem som inte vinner :)
Man får välja fritt vad det ska stå, vad för symbol det ska vara osv.
 
För att delta: Gå in på VildaVictoria.com
Välj ut vad det skulle stå för fint på ert smycke, och skriv sedan det i en kommentar i detta inlägg till mig, sedan är ni med och tävlar :)
Gilla sedan VildaVictoria på Facebook, Länk till det finns på deras hemsida.
 
Dela gärna vidare på instagram, blogg eller facebook. Inget måste, men det gör mig extra glad :)
 

Tävlingen avslutas den 18 december!
namnsmycken - smycken - tävling
14
Julianna Fredriksson

Hej!
Är jättegärna med i din fina tävling.

Jag skulle välja texten "ÄLSKAD", Som står för min kärlek till
min älskade dotter.

Gillar Vilda Victoria redan och delar tävlingen på Fb
http://www.facebook.com/julianna.fredriksson1


Mvh [email protected]

Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna ett fint halsband med texten "Älskad" den skulle givetvis gå till min dotter i julklapp för att visa hur mycket hon betyder för mig.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen) och har delat tävlingen där.

Kram Sanna

mammaTea

Mina barns namn.

Josefine - 21 år - Mamma till Diezel ♥

Åh vad roligt med en tävling, håller verkligen tummar och tår! Vi har haft ett tufft år, så detta skulle sitta fint, för att visa hur mycket jag verkligen älskar min lille pojke.

Jag skulle vilja ha texten: Diezel 2013-05-28 och ett hjärta. (Eller kanske nåt annat beroende på hur mycket text man får/kan ha, hihi.)

Och självklart har jag gillat sidan på Facebook! :) Kram!

Caroline, 20 och blivande tvåbarnsmamma!

Gillar på facebook - Caroline Andersson

Alltid önskat mig ett smycke med Elias namn och person nr så det är precis vad jag kommer att skriva på det! :)

Emely Tuväng Korabik

Jag är gärna med och tävlar.
På mitt halsband skulle det stå rätt och slätt Barnen och sen deras födelsedatum på baksidan! :)
Jag gillar Vilda Victoria på facebook och delar tävlingen där: Emely Tuväng Korabik

Hoppas på tur! :D

Erika

Är med och tävlar och har gillat på fb :)
Om jag vinner vill jag ha min dotters namn "Neah-Li" som text :)

Jenny

Vill gärna vara med och tävla:)
Skulle vilja att det står lillprinsen, som är min lille underbara son. Till skillnad från prinsen (som det står i min förlovningsring) som är hans pappa:)

Elisabeth Akestam

Jag är med och tävlar om detta fantastiska halsband!

På framsidan skall det stå 12.08.19 och fotavtryck
På andra sidan ska det stå Theon med ett hjärta

Har gillat på facebook och skall dela denna tävling i facebook omgående.

Annette adler -gren

Min dotters namn skulle det stå om jag vinner :)

Sara - Ensamstående mamma

Jag har gillat på Facebook (Sara Kramer).
Om jag vann så tror jag att det skulle bli en present till min brors fru, på brickan skulle det stå deras dotters namn: Junie.

Jag har delat på Facebook :)
https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152071944486628

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh, jag är absolut med! Jag skulle välja att ha texten Robin & Jennifer på smycket om jag vinner! Jag gillar på Facebook i namn Beatrice Åhnström :)

Jag tipsar om tävlingen här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/12/17/vildavictoria-com-18-december

Håller tummarna!
KRAM

malin Andersson

Gillar på Facebook:)
Självklart vill jag att de ska stå min sons namn, Lennox. Gärna med en bil eller liknande då han älskar bilar :)

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Åh vilket fint sätt att alttid bära med sig sina barn. Jag hade självklart velat ha deras namn Ebba och Hugo på brickan om jag hade turen att vinna <3