Vinn en personlig Almanacka.

 
NU drar vi igång första tävlingen sen min lilla paus, och först ut är personligalmanacka.se
För att vara med och tävla ska ni först och främst gilla PERSONLIGALMANACKA på instagram.
(Om ni har det vill säga, annars gör det absolut ingenting)
Jag kommer lita fullt ut på er att ni gör det :)
 
Sedan för att vara med att tävla ska ni dela inlägget på facebook. och kommentera här i inlägget att ni är med och tävlar. Har ni inte facebook går det lika bra att dela på instagram med
tag #rplyy och #personligalmanacka

Här kommer länken som ska delas på facebook:
http://alicesmamma.blogg.se/2013/december/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment
 

För att ni ska hinna få er almanacka innan jul så kommer det vara en kort tävlingen, ni kanske vill ge bort i julklapp eller liknande :) Så den 15:e december klockan 12:00 avslutas och vinnaren kommer att komma upp ganska fort. Senast på kvällen så present kortet kan delas ut så snabbt som möjligt!

Lycka till nu ni alla som är med!
21
Jen

Jag är med och tävlar finis!!! <3 Har gillat på insta och delat på fejjan! :)

Anonym

Jag är gärna med och tävlar, detta är ju en toppen julklapp till min mamma som skulle bli så glad.

Gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen).

Har delat tävlingen där offentligt.

Kram Sanna

Sanna Kaakinen

Det var jag som kommenterade nyss, mina uppgifter försvann.

Kram Sanna

Jessica

Är med och tävlar sååå gärna, har delat på FB ( har tyvärr inget instagram :)
Kraam

Jennie & FrökenFlis

jag följer dem på instagram & har delat ditt inlägg på fb! :D

Caroline Lundin

Jag vill vara med och tävla :) Vore en perfekt julklapp till ... MIG själv :D

Delat offentligt på fb Caroline Lundin Fd Kroon, här kommer länk https://www.facebook.com/caroline.kroona/posts/448514098582566

Må Gott :)

Carin Ellermann

Är med och tävlar, har delat på fb och gillat sen har jag gillat på instagram, håller tummarna=)

Mvh Carin

veronica hedlund

jag vill jätte gärna vara med..

jag gillar på facebook (inka_82

jag har delat offentligt på facebook (veronica hedlund)

kram veronica

Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013

Åhh, jag är med och hoppas att 2014 kan få planeras med stil!

Jag följer dem på Instagram (@carolina1979)

Har delat på FB (Carolina Åhsberg)

Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Jag är med och tävlar!
Följer på instagram (@drommenom11barn) och delar på facebook som Annika Nilsson Pettersson.

Kram Annika
[email protected]

Diana - 2barns mamma från Finland

Jag är med och tävlar <3
Har delat på FB som Diana Rehn

Malin

Hej! Vill tävla och har delat på FB här: https://www.facebook.com/malin.junghard/posts/532321876864128

Här är en extra motivering till varför jag ska vinna:
Jesus fick guld, rökelse och myrra
- jag fick världens virrigaste syrra.
Hon glömmer bort platser och tider,
jag står alltid och väntar och lider.
Fick hon en Personlig Almanacka
så kan hon få bot på sin tidpassar-svacka!

Hoppas!!!!

ENDENISE

jag är med! har delat på fb!

Linda

Vill ´gärna vara med och tävla och hoppas på turen att vinna då jag är en riktig lapplisa med poster lappar överallt. Med fyra barn så är det en massa tider att hålla reda på så det här skulle göra min vardag mycket enklare :)

Har tyvärr inte instagram men jag tipsar om tävlingen på FB ( Linda Granberg)

Hoppas på tur :)

finurliga fröken

Jag är självklart med och tävlar. Har haft deras almenacka förr och älskar dom! Har delat på fb, ida andersson och jag gillar dom sen länge på instagram. Hoppas på tur. Kram

Elin

Jag är med!

Har delat tävlingen på facebook där jag heter Elin Maria, men jag har ingen aning om hur jag gör för att skicka dig en länk till min delning.

Jag gillar redan personligalmanacka på instagram (där jag heter missdumle).

Hoppas nu att jag gjort allting rätt och att det blir jag som får turen att få en almanacka för nästa år! :)

Susanne

Jag har gjort allt ovanstående och vill vara med o tävla😃

Ida

Gillat på Instagram och delat på fb nu :)

Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med i din fina tävling.

Delar såklart din tävling på FB.

https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1



Mvh Julianna
mailadress: [email protected]

Cissi

Gillar på insta, redan sen tidigare

Och delat på Facebook - cecilia Eriksson

Sara - Ensamstående mamma

Jag följer på instagram (sfik heter jag där).
Har delat offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152071925791628

Kram, Sara
[email protected]