Måndag!

Denna vecka innebär bara ett barn här hemma. Lilla Stella! :)
Alice och Lowe är hos Pappa och har det roligt! Men snart är det fredag igen och dom kommer hem!
Och då är det fullt ös med fyra barn under taket.

I helgen var jag och fotade lite, tagit upp det igen efter julen och alla sjukdomar som vi har haft här hemma.
Kände att det var dags att damma av den! :) När mamma ledigheten är slut får vi se om det blir mera eller om jag hittar på något annat :) Får se om jag delar med mig av några bilder sedan. Ska fota Stella i veckan med.
Och henne kommer det bloggas om! :)
Mammas stora tjej nu!
 
Bäst jag springer efter Stella nu som gillar att vara på vift! ;)
 
 
5
Marie

hej där kul att du är igång och bloggar igen =D, allt bra verkar det ju
kramar

Jeanette - En mammas vardag

Önskar dig en fin måndag:)

Ika

Roligt att du är tillbaka i bloggen igen! :)

Lotta, Millebus o lillebror

Kul att du bloggar lite igen:)

Cissi - mamma till Emma och Alice

Kul att du är tillbaka! ;)