Hejsan hoppsan.

Det börjar faktiskt suga lite i min lilla bloggtarm ;) Så lite smått kommer det nog att börjas lite igen.
 
Idag var det dags att återgå till rutinerna, dagis för barnen! :) Det var längesen dom var där nu, efter jul ledigt och sjukdomar. Förvånad över hur bra allt gick idag ändå! Hoppas det har gått bra, och går bra resten av dagen.

Stella och jag ska väl snart åka ner till stan och köpa träningskläder till Alice för imorrn börjar min stora tjej på StreetDance! ;) Ska verkligen bli roligt för både henne och mig!
 
Jag hoppas ni här i bloggvärlden har haft det bra!
Puss!
 
6
Frida - mamma till Liam och Enya

Vad roligt att du är tillbaka :) har verkligen saknat att läsa din blogg ;) kram

Sara Björk

Härligt att läsa från dig igen =)

Sara - Ensamstående mamma

Åh! Du anar inte hur glad jag blev nu när jag såg att du hade skrivit ett inlägg, saknar ditt bloggande så mycket :)

Roligt att hon ska börja dans, jag längtar och hoppas att Jonah vill börja med något så småningom :)

Carin

kul att höra från dig igen =)

Jennie & FrökenFlis

kul att du börjar komma tillbaka :)

Yohannas.se

Hur har det känts å ha uppehåll då, skönt?? HAr du Instagram där du är aktiv istället kanske? Kul å följa er, eftersom det bara skiljer en dag mellan våra minsta :)