Kanske ska man komma tillbaka?

Jag vet inte? Kanske? Jag ska nog fundera, jag har haft ett väldigt långt uppehåll iaf.
 
Bjuder på en bild från Julafton!
Stora fina Alice!
 
Stora fina Lowe! :)
 
Och såhär stor har lilla tjejen blivit! :)
15
Ika

Ja det tycker jag att du ska! :D

Johanna

Jaa kom tillbaka och blogga igen! :)

Sara

Jag som precis börjat läsa din blogg när du slutade skulle tycka att det var jättekul om du kom tillbaka :)

Sara Björk

Hoppas du kommer tillbaka =)

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Ja, ja, ja!! KOM TILLBAKA du är ju saknad <3
Kram

Jonna - Mamma till Max

Kom gärna tillbaka!

Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Såå söta barn du har! Hoppas ni haft en mysig jul o nyårsafton! God fortsättning på nya året :) Kram

Heidi

Håller tummarna att du vill börja blogga igen :)) Har saknat din blogg. :)

Finurliga fröken

Du är saknad! Men du ska göra vad som känns rätt för dig. Kram

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Fina bilder!

JA, kom tillbaka! ;)

Marie

Tycker jag du ska göra, saknat dig

Johanna

Ja börja gärna blogga här igen skulle vara kul!

Monia - mamma till Tuvalie

Jag har precis startat en tävling i samarbete med Zandreas Värld där du kan vinna valfri barntavla :) Tavlorna är otroligt fina, självklart får du ha personlig bild/text samt välja färger och motiv o.s.v. Tavlan skrivs ut på fotopapper och skickas hem till dig utan kostnad om du vinner. kika in här och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-valfri-barntavla-fran-zandreas-varld.html

Kram

Alexandra

Skulle vara oerhört roligt om du kom tillbaka :)

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Härliga bilder! :)