Min viktnedgång.

Ni vet vad jag har kämpat med att gå ner i vikt? Ännu en gång ;) För er som har hänht i sen jag fick Lowe.
 
Här är bild från när Stella var en månad, och bild från någon dag sen! :)
 
Före till höger, efter till vänster. Det skiljer fem månader på bilderna.
Helt galet!
 
16
sara

Grymt bra jobbat! =)

Carolina

Helt fantastiskt, du är såå duktig! Får man fråga hur du har gjort? Kram

Kajsa

Galet :D Och riktigt bra kämpat! Snygg är du!

monia

Oj grymt jobbat! :D hur har du lyckats, tränat som tusan eller gått på nån diet? :) jag har tagit tag i mitt deg nu också, gymmat en vecka och är taggad till tusen :) hoppas det ger resultat snart :)

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Du är sjukt snygg! Blir så pepp att komma i form igen sen när bönan kommit :)
KRAM <3

Leona

Wow, bra jobbat. Hur gjorde du?
Ska själv ta tag i min vikt nu. Egentligen inte bara vikten utan hela livsstilen.
Vill bli hälsosam, ha träning som en del av mitt liv.
Följer Olga Rönnberg, som är kanon.

Yohannas.se

Galet är ordet!

Jennie & FrökenFlis

wow! verkligen inte dåligt gjort av dig! :)

Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

5 månader! Helt sjukt, men vad du kämpat! Riktigt duktig är du! :) Kram

Johanna

Du är så jäkla grym, så bra gjort! Heja dig!!

Jessica- Mamma till Alma och Selma ♥

Sjuukt! Så jäkla duktigt,hur gör du?jag vill me men det blir aldrig av...nåt kilo ner sen upp igen.

captivatedminds.blogg.se

Galet :D

mammaTea

Vilken skillnad!

Marie

Jättesnygg är du =D

tinabanck.blogg.se

Bra kämpat!

Veronica

Wow du är ju galet bra! Hur lyckades du?