Lördag morgon med fyra ungar.

Jag kan ärligt fråga mig själv hur dessa med 10 barn hinner med? Det ska göras frukost, man ska hinna leka, man ska hinna ge alla uppmärksamhet, och allt ska direkt från att dom går upp.  Nu har vi iofs ganska täta barn.
Men ändå! Tack och lov räcker det här hemma iaf ;) Vi är ganska nöjda med dom stjärnora vi har här hemma! ♥
 
Idag är redan full fart, som ni kanske förstår. Tjugo över sex skulle barnen upp, och sen dess har vi hunnit med syskonbråk, syskonkärlek, mackor på golvet, jucie på bordet. Kuddar i luften osv osv ;)
 
Senare i eftermiddag ska vi åka på bio med dom stora barnen! Det ska bli mysigt!
Först ska jag dra iväg på en fotografering. Kommer bli toppen, det vet jag!
 
 
Hoppas ni har en lika härlig och kärleksfull dag som vi har!
Puss
 
 
1
Sara - Ensamstående mamma

Full fart med alla barnen hemma kan jag tänka mig ;) Jag har varit bortskämd med Jonah, han har alltid varit ett så himla enkelt barn (förutom när han var bebis) så jag lär väl få chocken den dagen jag får fler barn och ska få tiden och orken att gå ihop haha.